Vanuit onze fascinatie voor slapen en reizen is Beds4hospitality ontstaan. Jurgen Brand (oprichter) combineert sinds 1992 zijn passie voor slaapcomfort met persoonlijke en zakelijke ervaring binnen de hospitality. Van optimaliseren slaapcomfort, totaalinrichting tot aan totaalbeleving.
Wij ervaren dat de wereld anno nu vraagt om maatwerk in beleving. En gaan daarom voor het creëren van een plusbeleving. Altijd.
Alles gaat om Balanzzz
Met ruim 25 jaar ervaring in slaapoplossingen en vanaf 2010 de focus ook op de hospitalitybranche ervaren klanten ons als flexibel, verantwoordelijk en eerlijk in advies en begeleiding, gemotiveerd door één ambitie: uw balanzzz!

Biedt uw accommodatie alle comfort, maar worden de contactmomenten met medewerkers bijvoorbeeld minder prettig ervaren, dan is de beleving van uw gasten uit balans en blijft het meestal bij een eenmalig bezoek.
Ervaren uw gasten de faciliteiten als erg prettig, maar hebben ze beroerd geslapen, ook. En met een beetje pech delen ze dit met de wereld. Off- en online. Goed slapen staat bij de meeste mensen bovenaan het lijstje. Ook al voorziet uw accommodatie in alle luxe, zijn uw medewerkers nog zo aardig en is het ontbijt subliem, een beroerde nachtrust blijft hangen. Die ervaring willen wij graag voorkomen. Wij gaan daarom op alle zes balansgebieden voor Balanzzz. U ook?
“Onze focus is gericht op die ondernemer die het belang van upgraden onderstreept. En beseft dat slaapbeleving de belangrijkste component is. Zeker nu we beperkt zijn in onze reisvrijheid en onze vakanties meer in eigen land zullen doorbrengen.”
Rode draad
Ons verhaal bestaat uit een team van mensen, gedreven door dezelfde passie en gericht op het creëren van balans tussen zes balansgebieden. Een gecombineerde ervaring in slaapoplossingen en hospitality propositie stelt ons in staat om ondernemers doelgericht te begeleiden in deze zes gebieden. Met het creëren van een plusbeleving bij uw gasten als rode draad.
Wij richten ons hierbij op het optimaliseren van uw gastenverblijf; van ambiance, service, klantgerichtheid, marktpositionering tot aan optimalisatie van de communicatie. Kortom: alle relevante elementen die ervoor zorgen dat uw gasten hun verblijf als bijzonder ervaren. Samen met u werken wij graag toe naar het gewenste resultaat. Op korte en lange termijn.
De krachten bundelen, dat doen wij graag met die wakkere hospitality ondernemer die dat stapje extra wil zetten. Die zich wil onderscheiden in gastvrijheid en totaalbeleving. Die alle zintuigen van zijn gasten wil prikkelen. En een warm welkom wil overbrengen. Van begin tot eind.
Samen met u bekijken wij graag hoe we meer impact kunnen creëren voor uw gasten. Slaapbeleving is daarbij al ruim 25 jaar onze expertise. Maar daar houdt het wat ons betreft niet op. Wij stijgen graag boven de verwachting uit. U ook?
Maatwerk in beleving
Klanten waarderen onze aanpak in maatwerk. Waarbij onze service niet ophoudt zodra uw nieuwe bed in de slaapkamer staat. Slaapcomfort heeft onze prioriteit, ook denken wij graag mee over alle takken van sport binnen de hospitality. Zo helpen wij ondernemers op weg naar het creëren van een plusbeleving. In al haar facetten. Door net die paar stapjes extra te zetten voor een groots effect. Met als resultaat dat uw gasten naar huis gaan met een meer dan tevreden gevoel. Steeds weer ervaren wij dat met slechts een aantal stappen veel succes te behalen valt.
Terugkerende gasten
Samenwerken doen wij graag met de wakkere hospitality ondernemer die het verschil wil maken en wil uitstijgen boven de standaard oplossingen. En die net als wij begrijpt dat maatwerk nodig is voor tevreden en weer terugkerende gasten. Wij richten ons op ondernemers die het belang inzien van het creëren van een plusbeleving bij hun gasten. En balans in slaapcomfort een hoge waardering toekennen. Dit zijn tegelijkertijd de ondernemers die wervende reviews krijgen.
Binnen Europa begeleiden wij ondernemers van:
- Boutique hotels
- Stadshotels
- B&B’s
- Exclusieve vakantiewoningen
- Resorts
- Lodges
- Strandhuisjes

Onafhankelijk advies
Als onafhankelijk adviesbureau beschikken wij over een team van ervaringsdeskundigen met elk hun eigen expertise binnen de hospitality. Het bieden van maatwerk voert bij ons de boventoon. Samenwerken doen wij met ondernemers die de verblijfservaring van hun gasten willen upgraden. Altijd met het creëren van een plusbeleving als primaire doelstelling. Samen met u maken wij het graag het verschil!
- Kregen ze waar voor hun geld?
- Voelden ze zich welkom?
- Was hun beleving boven hun verwachting?
- Praten ze er positief over?
- En komen ze nog eens overnachten?
Belangrijk om te weten is welk gevoel u uw gasten wilt laten ervaren. Waar staat u voor, welke indruk wilt u achterlaten en nog belangrijker: wat is de totaalbeleving van uw gasten en waar praten ze uiteindelijk over aan de verjaardagtafel én op social media?
Upgrade verdienmodel
Waar wij ondernemers vol overgave in begeleiden is om samen te gaan voor een upgrade in service. Welke specials kunt u bieden? In onze ‘on demand’ – maatschappij raken we steeds meer gewend aan leven naar onze voorkeuren, onze maatstaven. Denk aan Netflix en Thuisbezorgd.nl. Wij leggen u graag uit hoe u een plusbeleving kunt realiseren met het aanbieden van uw specials. En het win-win verdienmodel wat het én voor uw gasten én voor u zeer profijtelijk maakt.
Onze ervaring: ‘het is vaak simpeler dan u nu misschien denkt.’ En nog belangrijker: erg mooi om aan te kunnen bieden, want hiermee maakt u echt het verschil!
Aanpak
Het start met een persoonlijke kennismaking. Tijdens dit gesprek schetst u ons uw doelstellingen, ambities en inventariseren wij de huidige situatie van de zes relevante balansgebieden (nulmeting). Zodat wij vervolgens per aandachtsgebied verbeterpunten kunnen aandragen in de vorm van een op maat advies. Zodat u direct van start kunt met upgraden.
Aanbod
A- la-carte advies en begeleiding bieden wij in de volgende segmenten:
- Upgraden slaapcomfort
- Upgrade-verdienmodel
- Creëren plusbeleving
- Sfeer en ambiance
- Totaalinrichting (i.s.m. B4H partners)
- Newtail* marketing
- Trainingen (o.b.v. customer journeys)
* Ons gedachtegoed over hospitalitymarketing anno nu delen wij graag met u tijdens een persoonlijke kennismaking.
Wij denken graag met u mee
Geen oplossing is ons inmiddels vreemd. Hoe specifieker de behoefte aan maatwerk, hoe groter onze uitdaging. Aarzel dan ook niet ons te contacteren bij specifieke vraagstukken. En een kopje koffie drinken kan natuurlijk altijd!
‘Uw plusbeleving houdt ons wakker’